آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

سخن مدیر عامل آسان بار با مدیران و متصدیان محترم شرکت های حمل و نقل و رانندگان عزیز

سخن مدیر عامل آسان بار با مدیران و متصدیان محترم شرکت های حمل و نقل و رانندگان عزیز

 

این روزها شاهد اتفاقات ناخوشایندی در صنعت حمل و نقل هستیم و نوسانات ارز و عدم ثبات قیمت ها باعث شده هر لحظه با چالش های جدیدی رو برو شویم.

 

تیمی متشکل از برنامه نویس ها در آسان بار

در آسان بار یک تیم منسجم و حرفه ای از نیروهای برنامه نویس را گرد هم آوردیم و بی وقفه در حال تلاش برای ایجاد بستر های مناسب نرم افزاری برای ارائه خدمات بهتر به مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل و رانندگان هستیم.

 

بیش از 400 شرکت حمل و 24000 راننده در سراسر ایران از خدمات آسان بار استفاده می‌کنند

همانطور که می دانید آسان بار تنها بازارگاهی است که از ابتدای کار، از یک طرف به متصدیان و مدیران شرکت های حمل و نقل سرویس داده است و از طرف دیگر امکان پیدا کردن بار را برای رانندگان فراهم آورده و در این زمان کوتاه قادر بوده اتفاقات خوب و راضی کننده ای را رقم بزند تا جایی که بیش از 400 شرکت حمل و نقل و 2000 متصدی و 24000 راننده در کل کشور از خدمات آسان بار استفاده می کنند.

این امر برای ما بسیار رضایت بخش است و به طور قطع زمانی که لبخند رضایت را بر چهره ی شما مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل مشاهده می کنیم، باعث افزایش تلاش ما برای خدمت رسانی به شما می شود.

 

آسان بار در فرآیندهای حمل و نقلی دخالتی ندارد

آسان بار به عنوان بازارگاه الکترونیکی حمل و نقل کالا از سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای فعالیت در کل کشور مجوز رسمی دارد و در کل یک شرکت نرم افزاری است که به هیچ عنوان در فرآیندهای حمل و نقلی مثل صدور بارنامه دخالتی نمی کند و هیچ کمیسیونی را از شرکت ها دریافت نمی کند بلکه فقط رانندگان محترم برای استفاده از آسان بار شارژ ماهیانه پرداخت می کنند.

 

آسان بار شرکت حمل و نقل نیست

 به زبان خیلی ساده باید بگوییم: آسان بار شرکت حمل و نقل نیست، بلکه جمعی از افراد جوان و پرانگیزه با سابقه شرکت نرم افزاری هستیم، در واقع به این اعتقاد داریم که صنعت حمل و نقل ایران توسط فعالان این بخش به خوبی در حال مدیریت است و این افراد دانش و تجربه حمل و نقلی بسیار خوبی دارند و اگر کمی امکانات نرم افزاری هم به این تجربه اضافه شود می‌تواند کارها را خیلی راحت تر و با کیفیت تر جلو برد و در کل بهره وری صنعت حمل و نقل کشور رو افزایش داد. به همین دلیل آسان بار پا به این عرصه گذاشته است و از همان روز اول هم به خوبی به نقش پر رنگ شرکت های حمل و نقل ایمان داشتیم و به همین دلیل سعی کردیم روز به روز خدمات و امکانات نرم افزاری خودمان را برای شما ارتقاء بدهیم.

 

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل و نقل و رانندگان است 

البته می دانیم که بر خلاف آسان بار خیلی از بازارگاه ها و شرکت های اینترنتی برای سرویس دهی به صاحبان کالا شکل گرفته‌اند و دائما از شعار های حذف شرکت های حمل و نقل دم زدند و می زنند... ولی با توجه به پیشبینی تیم آسان بار و تحقیقاتی که هم در داخل کشور و هم در کشور های پیشرفته و توسعه یافته انجام داده‌ایم به خوبی می دانیم که کاملا این موضوع اشتباه است و افرادی که دم از حذف شرکت های حمل و نقل و پذیرش مسئولیت آنها می زنند کاملا مشخص است که در این زمینه و مسئولیت های جانبی آن اطلاعات کمی دارند و به تقلید از سیستم اسنپی پرداخته‌اند.

محمد حسینی مدیرعامل آسان بار گفت: بنده حدود دو ماه قبل مقاله ای را نوشتم در رابطه با نقش پر رنگ متصدیان و شرکت های حمل و نقل و اینکه چرا باید شرکت های حمل و نقلی بمانند و این مقاله در هفته نامه حمل و نقل 11 تیرماه 97  به چاپ رسید. آقای دکتر شیری که یکی از موسسان آسان بارهستند و  بر اساس تحقیقاتی که در کشور های توسعه یافته انجام دادند مقاله ای با این مضمون نوشتند و در این مقاله می بینیم که بازارگاه ها در کشورهای توسعه یافته در حال فعالیت در کنار شرکت های حمل و نقل هستند و به آنها سرویس های نرم افزاری مناسب می دهند. این موارد را از این لحاظ خدمتتان عرض می کنم که هدف آسان بار حذف و یا محدود کردن منافع شرکت ها و فعالینی که سال ها در این عرصه زحمت میکشند نیست. بلکه عمل به شعارمان یعنی بودن پل ارتباطی شرکت های حمل و نقل و رانندگان است. ما می خواهیم مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل به راحتی بتوانند بار های خود را مدیریت کنند و رانندگان نیز برای حمل بارها برنامه ریزی بهتری و داشته باشند و کمتر مسیری را بدون بار حرکت کنند.

 

خشم بازارگاه هایی که با صاحبین کالا کار می‌کنند 

البته ناگفته نماند این نوع نگرش و عملکرد ما خشم خیلی از بازارگاه ها که برای حذف کردن شرکت ها آمده اند را بر انگیخته است و باعث شده در گروه های مختلف تلگرامی آسان بار را دشمن شرکت ها جلوه داده و یا با استفاده از روابط قوی‌ای که دارند نیروهای آسان بار در پایانه ها را تهدید و مجبور به ترک از آنجا کنند، در صورتی که من مطمئنم مدیران و متصدیان شرکت های حمل و نقل و مخصوصا عزیزانی که از آسان بار استفاده می کنند به خوبی می دانند که آسان بار برای سرویس دهی مناسب به آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

و در پایان امیدوارم با اعتماد و حمایت شما بزرگواران بتوانیم  روز به روز سرویس های نرم افزاری بهتری را ارائه بدهیم که کار شما زحمت کشان را آسان تر و پرثمرتر کند.

راه ارتباطی با مدیر عامل آسان بار

لطفا پیشنهادات و انتقاداتتون و برای من (محمد حسینی) به ایمیل ceo@asanbar.ir  بفرستید تا بتوانیم به کمک شما شرایط موجود را هر چه سریع تر بهبود ببخشیم.

پیروز و سربلند باشید.

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.