آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان شدن واردات کالای ضروری کامیون داران به کمک ارز دولتی

آسان شدن واردات کالای ضروری کامیون داران به کمک ارز دولتی

رئیس کمیته حمل‌ونقل مجلس از تصمیم وزارت صنعت، معدن و تجارت برای اختصاص ارز دولتی برای تأمین ۱۵ قلم ضروری کامیون‌داران خبر داد.

شادمهر کاظم‌زاده گفت: در نشست  کمیته حمل‌ونقل مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد که در حوزه ثبت سفارش اقلام ضروری کامیون داران که حدود 15 قلم است، اقدامات لازم را صورت دهد، همچنین سازمان تعزیرات و سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان نیز متعهد شد که با اقدامات سودجویانه افراد در احتکار اجناس و اقلام مورد نیاز کامیون‌داران برخورد کند.

شادمهر کاظم زاده در مورد واردات کالای ضروری کامیون داران نیز گفت:

از طرف دیگر در ماه گذشته به‌صورت هفتگی، او به  عرضه 60 هزار حلقه لاستیک در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: یکی از گله‌ها و مشکلات کامیون‌داران، توزیع نامناسب لاستیک بود که این مسئله موجب افزایش قیمت این محصول شد، از این‌رو مقرر شد اقدامات مقتضی برای کاهش مشکلات کامیون داران در این حوزه صورت گیرد.

 

واردات کالای ضروری کامیون داران

 

 

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: یکی دیگر از مشکلات کامیون داران، تحویل سهمیه سوخت بر اساس پیمایش بود که مقرر شد که شرکت پخش و پالایش، نسبت به اصلاح سامانه مذکور اقدام کند.

شادمهر کاظم‌زاده گفت در آخرگفت: گزارش این کمیسیون درباره وضعیت و اقدامات صورت گرفته برای حل مشکلات کامیون داران به صحن علنی مجلس ارسال شده است که در هفته‌های آتی تقدیم هیأت رئیسه مجلس برای قرائت در صحن می‌شود.

نشست اخیر کمیته حمل‌ونقل مجلس برای بررسی مشکلات کامیون‌داران با حضور نمایندگان تمام دستگاه‌ها ازجمله سازمان تعزیرات، وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت راه و شهرسازی، راهداری و نماینده صنف کامیون داران برگزار شد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.