آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

تاثیر تحریم ها بر فعالیت بندر ها و کاهش بارگیری کالا

تاثیر تحریم ها بر فعالیت بندر ها و کاهش بارگیری کالا

محمد راستاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به کاهش ۹٫۲ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در سال جاری اشاره کرد و گفت:

«نمی توان کاهش حجم تخلیه و بارگیری کالا های غیرنفتی در بندرها در پنج ماهه امسال را با تحریم ها مرتبط دانست؛ بلکه علت اصلی آن به نوسان فعالیتهای اقتصادی مربوط می شود که در سالهای قبل نیز گاهی دیده شده است.»

محمد راستاد در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت عملکرد بندرها گفت: «از ابتدای امسال تا روز ۱۲ شهریورماه ۶۱ . ۷ میلیون تن کل تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی در بنادر کشور بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۹. ۲ درصد کاهش یافته است.»

در مورد جابجایی کالا در بنادر بیشتر بدانید(جابجایی ۷۰ درصدی کالاهای کشور در بندر امام خمینی)

 

آسان بار-آسان پدیا-تاثر تحریم بر روی عملیات بندرها

 

 

تحریم‌ها مانعی برای تردد کشتی‌ها نیستند

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا در ماه‌های اخیر محدودیتی برای تردد کشتی‌های ایرانی در آب‌های بین‌المللی ایجاد شده یا خیر، گفت: خطوط کشتی‌رانی تاکنون هیچ محدودیتی برای تردد اعلام نکردند و مسیرهای خود را به اروپا و خاوردور ادامه می‌دهند.در مورد (همکاری بنادر ایران و آذربایجان) اینجا بخوانید.

او همچنین در مورد بیمه کشتی ها گفت: درخصوص بیمه کشتی‌ها نیز شرکت‌های بیمه تصمیم‌گیری را به بعد از ۱۳ آبان موکول کردند که آیا پوشش بیمه‌ای به ناوگان ما داشته باشند یا خیر اگر این اقدام انجام نشود می‌توانیم از بیمه‌های داخلی استفاده کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.