آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

کامیون داران مجبور به ترک چرخه حمل و نقل

کامیون داران مجبور به ترک چرخه حمل و نقل

یک راننده ترانزیت و فعال حمل‌ونقل جاده ای نسبت به خروج اجباری رانندگان حمل و نقل جاده‌ای از این صنف به دلیل گرانی قطعات و لاستیک هشدار داد.

کاظم نیمه فروش گفت: از مدت‌ها قبل نسبت به بی‌اهمیتی به وضعیت رانندگان هشدار داده بودم. مدت‌های زیادی است که رانندگان نسبت به برآورده نشدن حداقل خواسته‌های خود هشدار می‌دهند که مبادا چرخه معیوب حمل‌ونقل باعث حذف آن‌ها از این گردانه شود.

او هشدار داد که این صنف با ادامه این شرایط روزهای پایانی خودش را طی می‌کند و گفت: منظورم از این شرایط افزایش چند برابری قیمت‌ها در مقابل کاهش هزینه‌ها است.شغل باربری دیگر سود ندارد و درعین‌حال امکان خرید همان قطعات و لوازم یدکی چینی موجود در بازار هم‌اکنون با قیمت چند برابری نیز وجود ندارد.(در مورد شرایط ناوگان حمل و نقل جاده ای بیشتر بدانید)

نیمه فروش در مورد ضرر مالی احتمالی و امکان ترک شغل کامیون داران گفت:

این هشدار جدی است که اکنون شاهد خداحافظی اجباری بسیاری از رانندگان هستیم خیلی از راننده‌ها و مالکان به اجبار باید از این شغل خداحافظی کنند و سرمایه خودشان را از این کار بی‌درآمد خارج کنند.

به گفته ی این فعال حمل و نقل نبود امنیت مالی و ضرور و زیان پی در پی که از زمان گرانی نرخ ارز بیش از گذشته خود را نشان داده است کرده است اکنون زمینه کناره گیری مالکان ناوگان حمل ونقل جاده ای را از این شغل فراهم کرده است.

او در آخر هشدار داد که ممکن است در پی خروج اجباری کامیونداران کار حمل و نقل کشور با مشکلات عدیده ای مواجه شود و کار حمل و نقل به کنار زده شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.