آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

برنامه حمل بار آسان‌بار رانندگان و جوایز ویژه آن برای کامیونداران حمل‌ونقل بار بین شهری

برنامه حمل بار آسان‌بار رانندگان و جوایز ویژه آن برای کامیونداران حمل‌ونقل بار بین شهری

کامیونداران حمل‌ونقل بار بین شهری اغلب با پیدا کردن بار مناسب در پایانه‌های بار مشکلات جدی دارند، خصوصا در پایانه بار بندرعباس که سیستم اعلام بار به صورت نوبت ‌دهی پیامکی است و کامیونداران را ناخواسته مجبور به انتظار در صف‌‌های بسیار طولانی برای بارگیری می‌کند.

به علاوه مشکلات بارگیری از پایانه‌های باری بزرگ، رانندگان حمل بار بین شهری زمان‌بندی ثابتی برای زندگی خود ندارند و به ناچار باید چندین شب را در پایانه‌ها برای بارگیری صرف کنند و به عبارتی خواب کامیون‌های آنها بسیار زیاد است، طبق آخرین آمار خواب کامیونداران در بندرعباس به یک ماه نیز افزایش پیدا کرده است.

این موارد تنها جزئی از مشکلات کامیونداران در صنعت حمل‌ونقل ایران است که روزانه با آن‌ها دست‌وپنجه نرم ‌می‌کنند، در این میان مشکلات قطعات یدکی و لاستیک، بیمه تکمیلی و و حتی بیمه تامین اجتماعی نیز جز مشکلات رانندگان کامیون است.

همیشه جای خالی بازارگاه‌های الکترونیکی فعال و پویا در صنعت حمل‌ونقل بار خالی بوده است تا نظم و ترتیب جدیدی را در شریان‌های سنتی این بازار تزریق کند و جانی دوباره را به این صنعت پر از چالش و پتانسیل هدیه کند. نزدیک به 2 سال است که پایانه‌های بار مجازی با عناوین مختلف وارد بازار شده‌اند و کار را برای رانندگان و شرکت‌های حمل‌ونقلی بسیار سریع‌تر و آسان‌تر کرده اند. آسان‌بار یک سامانه اعلام بار مجازی است که با اعلام بارهای اینترنتی و با کیفیت خود در بین رانندگان محبوبیت زیادی را کسب کرده است. اپلیکیشن اعلام‌بار آسان‌بار برای رانندگان همچون یک اعلام‌بار سراسری در کل ایران است، که با در اختیار داشتن تکنولوژی و دانش نرم‌افزاری توانسته روز به روز برنامه و اپلیکیشن اعلام بار خود را برای رانندگان تلاشگر بهبود دهد.

*برای حمل بار و استفاده از برنامه آسان‌بار رانندگان، برنامه آسان‌بار را دانلود کنید.

در ادامه همراه ما باشید تا به صورت ویدیویی برنامه آسان‌بار رانندگان را به شما عزیزان به صورت خلاصه آموزش دهیم:

1-نحوه ورود و ثبت‌نام در برنامه آسان‌بار رانندگان

به راحتی برنامه اعلان بار آسان‌بار را از کافه‌بازار، گوگل پلی و یا سایت‌آسان‌بار دانلود کنید. پس از دانلود برنامه آسان‌بار رانندگان شماره موبایل خود را وارد کنید تا یک پیامک حاوی کد برای تایید شماره موبایل برای شما ارسال شود.

 

برنامه حمل بار آسان‌بار رانندگان و جوایز ویژه آن برای کامیونداران حمل‌ونقل بار بین شهری

 

2-تکمیل پروفایل و تغییر بارگیر

پس از دریافت کد 4 رقمی شما به صورت خودکار وارد برنامه آسان‌بار می‌شوید، به محض باز کردن برنامه اگر موقعیت مکانی شما خاموش باشد یک اعلان دریافت می‌کنید تا موقعیت خود را روشن کنید.

از قسمت تکمیل پروفایل، نوع گواهی نامه خود را انتخاب کنید و به وسیله کد هوشمند 7 رقمی و شماره کارت ملی 10 رقمی پروفایل خود را در برنامه آسان‌بار رانندگان تکمیل کنید. اگر کارت هوشمند ندارید در این صورت کارت ملی و نام و نام‌خانوادگی خود را وارد کنید. پس از تایید از سمت سازمان راهداری پروفایل شما تایید می‌شود و شما امکان استفاده از برنامه آسان‌بار را خواهید داشت.( آنچه که یک راننده‌کامیون تازه‌کار نیاز است که بداند، حتما بخوانید )

حتما نوع بارگیر و ناوگان حمل‌ونقلی خود را مشخص کنید تا فقط بارهای مربوط به بارگیر خودتان به شما نمایش داده شود و از هدر رفت زمان شما جلوگیری شود.

 

3-پیدا کردن بار

توجه کنید که بارهای اعلام شده آسان بار به دو لیست: بار امروز و بار فردا تقسیم شده است تا از طریق* بار فردا*  برای زندگی شخصی و شغلی خود برنامه ریزی کنید و بدانید که برای فردا چه باری را در کجا بارگیری خواهید کرد.

  • گزینه بار اطراف: تمامی بارهای اطراف شما را تا شعاع 100 کیلومتری به شما نمایش می‌دهد.
  • بار برگشت: به شما این امکان را می‌دهد تا برای برگشتتان برنامه ریزی کنید و خالی برنگردید.
  • گزینه فیلتر: براساس جستوجو مبدا و مقصد بار خود را پیدا کنید.
  • جستوجو بار: تایپ و جستوجوی صوتی برای پیدا کردن بار مورد نظر خودتان.

 

 

4-حمل بار

از قسمت لیست بار، بارهای مرتبط با نوع ناوگان به شما نمایش داده می‌شود. از بین بارهای تعریف شده یک بار را انتخاب کنید تا جزئیات بار به شما نمایش داده شود، لازم به ذکر است که تمامی بارهای اعلام شده در برنامه آسان‌بار با کرایه بوده و این کرایه از سمت اعلام کننده‌های بار که شرکت‌های‌حمل‌ونقل باشند تعریف شده است و آسان‌بار هیچ نقشی در کرایه و صدور بارنامه ندارد.

  • برای حمل بار ابتدا گزینه *تماس برای توافق* را بزنید تا شماره اعلام کننده بار نمایش داده شود تا شما بتوانید هماهنگی‌های لازم را با اعلام کننده بار داشته باشید.
  • پس از زدن روی گزینه *درخواست حمل بار * بار مورد نظر به لیست * بارهای من * منتقل می‌شود. تا تایید از جانب اعلام کننده بار منتظر بمانید و در صورتیکه از حمل بار پشیمان شدید می‌توانید درخواست خود را لغو کنید.

 

  • پس از حمل بار، دکمه پایان حمل بار را حتما کلیک کنید تا 30 امتیاز به حساب باشگاه مشتریان شما در برنامه آسان‌بار رانندگان اضافه شود تا جزء رکورد داران ماهانه آسان‌بار باشید.
 

5-تماس با پشتیبانی آسان‌بار

برای تماس با بخش ارتباط با مشتریان آسان‌بار شکل هدست پایین صفحه را لمس کنید تا هم به صورت پیام و هم به صورت تماس صوتی با آسان‌بار در ارتباط باشید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن کارشناسان ما با شما در ارتباط باشند.

شماره بخش پشتیبانی آسان‌بار: 02191005010

 

6-آسان خدمت، جعبه جادوئی خدمات آسان‌بار

در قسمت پایین صفحه دایره ای با علامت آسان بار وجود دارد که این قسمت آسان خدمت است. از طریق آسان‌خدمت می‌توانید خدماتی را که تا پیش از این به صورت سنتی و در کافی  نت ها با سختی زیادی دریافت می‌کردید به راحتی و با یک کلیک از طریق آسان‌خدمت دریافت کنید.

آسان‌خدمت چه استعلام‌هایی را در اختیار رانندگان می‌گذارد؟

  • استعلام پیمایش ناوگان
  • استعلام سهمیه سوخت
  • استعلام معاینه فنی
  • استعلام کارت هوشمند
  • استعلام کارت سلامت راننده

حتما از آسان‌خدمت استفاده کنید تا به راحتی تمامی خدمات و استعلام‌های مورد نیاز خود را در کسری از ثانیه دریافت کنید.

 

 

7-معرفی به دوستان و جوایز باشگاه مشتریان آسان‌بار

روی گزینه پروفایل کلیک کنید و سپس گزینه معرفی به دوستان را لمس کنید و از طریق پیام رسان‌های خود متنی که به شما نمایش داده می‌شود  را برای دوستان و هم‌سرویسی های خود ارسال کنید تا در باشگاه مشتریان آسان‌بار 7 امتیاز دریافت کنید.

فراموش نکنید که با معرفی آسان‌بار به سایر هم‌سرویسی‌هایتان این شانس را به آن‌ها می‌دهید تا زمان بیشتری را در کنار خانواده خود باشند و درآمد بیشتری را کسب کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.