آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

آسان بار

آسان بار پل ارتباطی شرکت‌های حمل‌و‌نقل و رانندگان

دعای رانندگان، عاملی برای مثبت‌اندیشی و افزایش تمرکز (قسمت اول)

دعای رانندگان چیست و چگونه به آن‌ها کمک می‌کند؟ در واقع، اولین چیزی که به رانندگان نیرو می‌دهد عشق است و دومین منبع انرژی دعا است.

شاید عجیب و ناآشنا به نظر برسد ولی میلیون‌ها راننده در سرتاسر جهان وجود دارند که از موارد مختلفی انگیزه می‌گیرند. درست است که این رانندگان قهرمانان امروز و فردای ما هستند ولی این قهرمانان هراس‌هایی هم دارند.

ما در زندگی برای هر چیزی دعا می‌کنیم، برای خوش اقبالی، برای سلامتی و برای امن بودن و همه این سه آرزو، آرزوی رانندگان نیز هستند.

رانندگان عاشق کاری هستند که انجام می‌دهند، آن‌ها قوی هستند و دوست دارند که کشور خودشان را در مسیر توسعه به پیش ببرند. با این حال، رانندگان به رغم قوی بودن، هیچگاه مطمئن نیستند دفعه بعد که فرمان را می‌چرخانند، چه چیزی انتظارشان را می‌کشد.

توجه داشته باشید با این که رانندگان دستمزد نسبتاً بالایی دریافت می‌کنند، ولی شغل‌شان یکی از خطرناک‌ترین شغل‌های دنیاست. رانندگان با این که این واقعیت را می‌دانند، ولی آن را به عنوان یک حرفه می‌پذیرند و با این کار در توسعه کشور مشارکت کرده و به اقتصاد آن کمک می‌کنند.

وقتی جاده‌های طولانی، بارها و مسیرهای خطرناک پیش روی رانندگان هستند، دعا کردن یکی از واجبات است. نه تنها رانندگان و خانواده آن‌ها به دعا کردن نیاز دارند، بلکه همگی ما باید برای سلامتی و ایمن ماندن رانندگان دعا کنیم. در واقع، رانندگان جان خودشان را به خطر می‌اندازند تا کارها پیش برود و مردم رضایت داشته باشند.

دعای رانندگان، عاملی برای مثبت‌اندیشی و افزایش تمرکز (قسمت اول)

چرا رانندگان به دعا نیاز دارند؟

جملات و عباراتی که در دعاها به کار می‌روند، رانندگان را آرام می‌کنند، علاوه بر این، هنگامی که رانندگان در جاده هستند به آن‌ها قدرت می‌دهند و باعث می‌شوند به وقایع خوب ایمان داشته و افکار بد را از خودشان دور کنند.

دعاها به رانندگان نوعی آرامش روحی می‌دهند تا بهتر با مسائل غیر منتظره مواجه بشوند. دعا، رانندگان را به پیش می‌راند و به آن‌ها انگیزه می‌دهد تا بتوانند از پشت فرمان مسائل را مدیریت کنند. رانندگان از طریق دعا با خداوند در ارتباط هستند و دعا خواندن آن‌ها را گوش به زنگ نگه می‌دارد و باعث می‌شود از آغاز تا پایان مسیر هوشیار و امن باقی بمانند. علاوه بر این‌ها، دعا باعث می‌شود رانندگان به رویدادهای خوب ایمان داشته باشند و ذهن‌شان مثبت‌اندیش باشد. اگر کسی مثبت‌اندیش باشد، برای هر مشکلی یک راه حل خوب پیدا خواهد کرد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.